Kamomillapentu on ihana nimi
Turinoiden metsä
Täällä voi jutella roolipeliin liittyvistä asioista.
Turinoiden metsä
oi kiitos ♥
Pvm: 28.12.2016 | kirjoittanut: Feli
ja ui jos Preeria ja Tuli on myös niin voisin varata niiltäkin niin saan myrskyyn ja Saniaispennun tehtyä! :3
haha en ihmettele :'D niistä tulee ihana pari
....
Pvm: 27.12.2016 | kirjoittanut: Pulu
Aah noi on aivan ihania nimiä :D
Sieltä taitaa puuttua vaan Preeriakukka x Tulisielu ja Tuulenvire x Vaahteratähti, mutta jälkimmäinen tosiaan oli vähän täyteenahdettu :'D
oii :D
Pvm: 27.12.2016 | kirjoittanut: Feli
löysin sen! Olisiko mun mahdollista varata
Kiroushenki x Ilvesturkki (= Köynöspentu)
Hämypilvi x Hopeavarjo (= Saniaispentu
Surmaruusu x ? (= Painajaispentu/-uni)
Päivänsäde x Torahammas (= Rustopentu/-kukka)
Vast:oii :D
Pvm: 27.12.2016 | kirjoittanut: feli
Vielä korjaus, en tee Saniaispentuu vaan Kamomillapennun sittenkin :3
....
Siellä onkin superhienot varauslistat xD Näkee kuka ottaa mistäkin pentueesta mitä + mun valitsemien nimet.
:3
Pvm: 27.12.2016 | kirjoittanut: Feli
Älä huoli, en ollut lähettänyt sitä vielä, mutta laitoin sen sähköpostin nyt :3
/ okei, sekin käy kyllä mainiosti :''D mikäs tosta, ainakin tuo vähän jännitystä peliin x'D
// juu mä otan kanssa mielellään Surmiksen yhen pennuista ja muiltakin jos saan vaan haalittua :D haluan päästä tekee uusia kisuleita :3
....
Joo, mun puolesta Surmikselle saa tulla useampiakin pentuja. Siitä tosin tulee ehkä koko ropen surkein emo, että siitä varoitus XD
Toistaseks sillä on yks pentu varastossa, ja se on sellanen jopa ylikiltti tapaus :D
..
Pvm: 27.12.2016 | kirjoittanut: Katri
Mä voisin ainakin ottaa Surmaruusun pentueesta yhen pennun, jos sille on jossain kohtaa pentuja tulossa :)
Ja koska noita pentuja on muutenkin tulossa ilmeiseti aika paljon lähiakoina niin voisin pari muutakin ottaa että en jää ihan jälkeen tässä uudessa sukupolvessa :D
//!! Ja Feli, ootko laittanu sitä numeroo mun sähköpostiin? Ainakaan en oo saanu mitään...? Ö.ö !!//
Apua :D
Pvm: 24.12.2016 | kirjoittanut: Pulu
Mulla on jo soturinimet suunniteltu Särötassulle, Taivastassulle, Aavepennulle ja Käärmepennulle sekä jokaiselle seittemälle pentusuunnitelmalleni :DD
Ku oisin joku hemmetin nimipalvelu XD