Turinoiden metsä

Täällä voi jutella roolipeliin liittyvistä asioista.

Turinoiden metsä

Jep

Pvm: 28.12.2016 | kirjoittanut: Pulu

Syysyö ja Kalanpyrstö tulee varmasti olemaan ihanat vanhemmat, vaikka Murhatähti oliskin ikävä tapaus. <3
Voisin luoda niillekin pennun :) Mulla olis kolli nimeltä Jänispentu(turkki) varastossa.

...

Pvm: 28.12.2016 | kirjoittanut: Apple

Mulla on jostain syystä hirvee fanitus H X H parille :'D Ne vaan on niin sulosia ja kohteliaita molemmat, ja oon halunnu roolia Hämyllä kunnolla jo pitkän aikaa c: Ne muuten vois alkaa lähteen?

oh

Pvm: 28.12.2016 | kirjoittanut: Feli

melkein unohdin Kalanpyrstän ja Syysyön ♥ jos ne saa pentuja haluun tehdä niille Ulpukan 8) Murhis on varmaan aika ikävä sit sitä kohtaan kun se ei oo kovin fiksu, mut sillä ainakin olis kivat vanhemmat

Sitähän minäkin

Se olisi liian hauska juttu jättää tapahtumatta XD Kaikki muut vaan ihmettelee että millä luvalla Varjoklaanin varapäällikkö saa olla raskaana XDD Nyt aloin pikkusen sääliä Tuulenvirettä :'(

Kultavarjo tulee olemaan ärsyttävä tapaus. Se, että Murhatähdellä oli mahdollisuus ohjailla sitä syntymästä saakka tekee siitä vain vielä ärsyttävämmän. :DD
Oo, Laventelipentu ja Ulpukkapentu kuulostaa kivoilta :D

.

Fasaani on toisessa ropessa mun lempinimi niin oli hassua nähdä, että toi yksi pennuista oli Fasaanipentu :D

Vast:.

Sain sen jostain nimigeneraattorista kun tuli laitettua oma syntymäkuukausi-ja päivä. Eikä Fasaaninlento ny niin huono nimi oo :D

Kiitos :3

Haluaisin kovasti tehdä myös Laventelipennun, mutta teen sen varmaankin myöhemmin :3 Sit Haluaisin tehdä Ulpukkapennun joka ei ole se penaalin terävin kynä, mutta sydän täynnä kultaa :'D

/ haha Kultavarjo tulee ärsyttämään sitten Murhista toden teolla xD

// apua en kestää x''D Haluan nähdä sen tapahtuvan

....

Oon kaavaillut että Kultavarjosta tulis sellanen emonsa tassunjälkiä seuraava tapaus, jolle Rosohammas oli kaikki kaikessa :D Murhatähti saa yrittää, mutta Kultavarjo tulee olemaan pikku piikki sen lihassa :D

Mulle on jo iskostunut päähän mielikuva että Surmis saapuis kokouksiin vahvasti odottavana ja kaikki vaan kattoo ihmeissään että miksi varapäällikkö on raskaana XD

Vast:....

Sanotaanko että Pikku on aika vanha :D Veikkaisin sen olevan jotain neljän ja kuuden vuoden väliltä.

Muuten

Pvm: 28.12.2016 | kirjoittanut: Apple

Hyvä nähä et mä en oo ainut joka tulee kuolleen unirytmihäiriöihin kun koulut alkaa :'D

<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>

Uusi kommentti