Turinoiden metsä

Täällä voi jutella roolipeliin liittyvistä asioista.

Turinoiden metsä

Joomoi

Pvm: 18.12.2016 | kirjoittanut: Katri

Huomaa et oon heränny puol viis aamulla ku kaikki tiedotki menee iha mite sattuu. Edellinen viesti on siis multa ja tarkotettu lähinnä Felille xD

Feli

Pvm: 18.12.2016 | kirjoittanut: Siitä sähköpostista

Siis tuo sivussa oleva on iha toimiva kuhan sulut muuttaa @ merkiks :) Tai jos haluu ni voi laittaa osotteeseen tupu.ankka(ät)outlook.com
Tos kans pitää vaihtaa sulut @ merkiks, en vaa haluu mainostajilta mitää roskapostia vaikka toi roskapostilaatikko muutenkin on xD

Ainoo et oon nyt lähös sinne teneriffalle, joten nopeemmin varmaa käy jos joku muu lisää sut sinne. Annoin kaikille ylläpito oileudet mi nyt senki pitäs onnistua:)

toi on

Pvm: 18.12.2016 | kirjoittanut: Feli

ihan loistava en kestä :'D Taidan suunnata nyt nukkuu, öitä :3

....

Pvm: 18.12.2016 | kirjoittanut: Pulu

Kaunein sininen mekko höyhenillä ja enkelimäisellä musiikilla muuttuu mun aatuksissa kotikisuks joka hauaa vain pelleillä XDD Mahtava nimi- ja ideapolitiikka indeed.

XD

Ihan loistava nimipolitiikka XDD mulla on sellanen lista mihin kokoon hyvii ideoita, etten odota :'D sit sieltä on aina hyvä yhdistellä jos on kissan luonne mielessä, mutta ei sitten nimeä meinaa keksiä

....

Sitä Surmis aikookin, ei sillä oo aikaa olla emo XD

....

Mun nimipolitiikka on laatua "Kaunis mekko ja nättiä musiikkia - eikö siitä saisi kivan kissan"? XDD

Hahaha

toivottavasti kun muute Murhis on kusessa :D no nyt tuoreita pareja tulossa niin se voi vaan pukata ne pennut jollekin huono-onniselle XD

oi

rakastan tota nimee ♥ kuulostaa ihanan mahtavalta kissalta :'D Mä haluaisin luoda sisarukset joiden nimet olis Rustokukka, Luutanssi ja sit Luurankolintu mut en tiedä mihin mä ne muka mahduttaisin :D ihan liikaa ideoita

....

Eeeeehkä silloin Surmis suostuu :D Ei sillä oikein muita vaihtoehtoja.
Surmis on kyllä vähän sellanen persoona että se vaan odottaa pentujaan ja tyrkkää ne heti jollekin kuningattarelle niiden syntymän jälkeen kasvatettavaks XDD

<< 10 | 11 | 12 | 13 | 14 >>

Uusi kommentti